De ce sa alegi ‘PlecLaStudii’?

1

Blogul meu este realizat dintr-un hobby, o pasiune personala. Este diferit fata de cele realizate de companii sau indivizi care cauta exclusiv profit – eu nu sunt  agent al unor universitati din afara si nici nu castig din acest blog. Ideea blogului a venit pentru ca vreau sa incurajez plecarea in strainatate cu ‘cap ‘ si   vreau ca generatiile viitoare sa plece catre ceva nou, vreau sa aiba aceasta sansa si sa profite de ea din toate punctele de vedere.

Cred cu tarie ca schimbarea Romaniei incepe cu studentii care au plecat si s-au intors inapoi complet schimbati si pregatiti sa aduca valoarea adaugata acestei tari intrata in moarte clinica si de aceea vreau si  am sa fac tot posibilul sa informez viitorii studenti despre sansele pe care le au acolo si despre ceea ce ii asteapta acolo .

Tin sa mentionez ca nu sunt adeptul credintei “ma duc acolo ca e mai bine” eu vreau sa aud de la studentii care se indreapta spre o facultate din strainatate “ma duc acolo sa invat si sa revin sa schimb ceva in Romania, sa demonstrez ca se poate si altfel”.

Am cunostinte vaste in domeniu, am lucrat cu cateva agentii din Romania de recrutare pt studiile in strainatate si am organizat targuri de acest fel, incepand totul ca voluntar si mai tarziu un angajat full.

Daca te regasesti in ceea ce am scris mai sus, astept intrebarile tale legate de orice problema ce tine de studiile in strainatate pe adresa pleclastudii@gmail.com .

1 Comment

  1. Pingback: Interviu Katja Lasch – DAAD | Plec La Studii

Leave a Reply

