PlecLaStudii in Mexic.

Echipa PlecLaStudii a ajuns si in Mexic, o tara prea putin apreciata si manjita cu noroi atunci cand nu trebuie.

Primul si cel mai important lucru pe care l-am invatat in Mexic, este sa nu crezi nimic din ceea ce se aude/scrie peste tot…PERICOL MARE PERICOL. Personal nu am avut niciun moment de acest gen si am iesit pe strazi si noaptea destul de mult. Am calatorit cu metroul zilnic si am luat si autocarele lor intre orase si niciodata nu am avut sentimentul acela ciudat de frica.

Intr-adevar Mexico City este un oras al contrastelor, intre zgarie norii imensi din centru, casele incredibil de frumoase din secolele XVII si XVIII si ghetourile din periferia orasului.
Printre lucrurile care le-am vizitat in Mexic au fost: Piramidele din Teotihuacan, Zocalo din Mexico City, Cancun, Isla de Mujeres, Puebla si Merida si fiecare dintre acestea au un aer diferit fata de celelalte.
De la incredibilele piramide din Teotihuacan si Chichen Itza,de la plajele Blue Flag din Cancun, pana la uimitoarea insula Isla Mujeres, Puebla cu al lui vulcan somnoros si Merida cu bisericile ei frumoase.

Ca recomandare, TUIFLY zboara destul de ieftin catre Cancun, mai ales daca biletele se iau din timp!! Stiu ca pretul e destul de piperat, dar experienta face toti banii!!

Pozele apartin PlecLaStudii si sunt din toate locatiile mentionate mai sus.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

